Recenze Hotelu Mlýn Karlštejn

Přidat na Seznam.cz

Turistika pro mnohé tento rok končí v Česku. Pro mnohé tento úvod možná vyzní bolestně, ale když se podíváme konečně více po Čechách, zjistíme, že je tu skutečně krásně a spousta věcí k vidění.

Dnes nás kroky zavedou nedaleko Prahy – ke Karlštejnu, kde jsme si vyhlédli nádherný romantický hotel Mlýn Karlštejn. Místo je obklopeno opravdu nádhernou přírodou, kde je co poznávat, vždyť kdo by neznal nostalgický Hrad Karlštejn, který nechal vystavět samotný Karel IV., jeden z našich největších vladařů, a to z důvodu, že v něm chtěl uchovávat drahocenné korunovační klenoty. Výstavba Karlštejna trvala téměř dvanáct let, a to již ve třináctém století. Nyní ale zpět do přírody, nádherného okolí řeky Berounky a půvabného hotelového místa Mlýn Karlštejn.

Hotel Mlýn Karlštejn – příjezd

Hotel Mlýn Karlštějn leží téměř na řece Berounce na protějším břehu, kde se nachází hrad. Hrad je vzdálen přibližně 5 kilometrů, což může být i nádherná procházka. Okolí Berounky je nádherné, obklopeno malými vesničkami s krásnými obchůdky a provozy různého druhu. Nedaleko nalezneme také golfové hřiště, pokud nás tento sport uchvátil. K hradu Karlštejn se dostaneme po uličce dlouhé asi 2 kilometry směrem do vrchu. Tuto procházku si užijete, protože si po cestě můžete dát třeba palačinku nebo pivo, popřípadě si nakoupit řadu překrásných suvenýrů, na které budete mít nádherné vzpomínky.

Hotel Mlýn Karlštejn – architektura a okolí

Hotel mlýn Karlštejn je skutečně překrásným architektonickým místem obklopeným přírodou. Leží téměř u řeky, kde je postaven malebný jez, jak z Ladových pohádek. Pokud máte rádi uklidňující šum řeky, přijdete si na své. Areál hotelu obklopuje téměř zámecký park, a vy se budete cítit téměř jako na zámku. Krásná rozlehlá terasa je ideálním místem pro ranní kávu, ale i večerní sklenici vína s partnerem či partnerkou. Lahodnému vínu zde jednoznačně neodoláte.

Ubytování na Karlštejně – jídlo, služby a personál

Tvrdí se, že česká kuchyně je nejlepší na světě, na tomto místě se o tom přesvědčíte. Najdete zde kvalitní českou kuchyni, ale i speciality z nabídky. Milý personál vám vykouzlí příjemnou atmosféru. Překrásné pokoje zase nádherné probuzení.

Zdroj foto: Hotel Mlýn Karlštejn – architektura a okolí